Sunday, 4 December 2011

cerita kakak kawan gua

Okay, siapa tak kenal gua lagi? kalau dah kenal tu like n comment la bebanyak ok.
mana yang tak kenal gua lagi tu boleh bukak blog gua http://www.semalamguatertidur.blogspot.com/.

gua ni dah lama minat dengan kakak kawan gua ni.. nama kawan gua ni, mail.. kalau youalls nak tau, kakak mail ni cantik gile.. 
kulit putih gebu, kulit licin.. kulit muka dia tegang je.. xde pun bintik2 jerawat.. yang paling gua suke, cutting badan dia.. perggggghhhh.. 
stim n menghairahkan setiap lelaki yang memandang.. payudara dia, besar, tegang, mantap, montok... ape lagi... bak kata orang sekali pandang, 
berdiri tegak kote dalam seluar tu.. hehehe.. bila gua datang rumah mail ni, gua selalu curi2 pandang kakak dia.. 
kakak dia ni plak, kalau kat rumah suka pakai seluar pendek yang ketat dengan baju t-shirt putih ketat sehingga macam 
nak terjojol kuar tetek dia yang besar tu.. cuba korang bayangkan, kalau korang yang tengok?? mesti stim kan?? 
camtulah juga dengan gua.. cam nak meletup rasa kote gua dalam seluar ni bila tengok kakak si mail ni kat rumah.. 
sejak dari itu, gua pasang keinginan nak cuba goda kakak mail, sampai gua dapat jelajah seluruh tubuh dia yang mantap dan cantik tu..

biasanya setiap hujung minggu, gua keluar dengan mail lepak2.. entah macam mana satu ari tu, 
mail ade hal pulak dengan gf dia nak teman makwe pegi kolej makwe dia kat bangi.. so dia suruh gua tunggu kat rumah dia sebab dia 
hanya pergi kejap je.. kebetulan, waktu tu pula, mak ayah mail balik kampung kejap melawat atuk mail yang tinggal sorang kat kampung.. 
gua pun pergi lah ke rumah mail sepertimana yang di janjikan.. sampai je di rumah mail, gua hanya tunggu diluar..isap okok sume..
 maklumlah.. rasa seganlah pulak nak masuk sebab mail xde kat rumah.. dalam lebih kurang setengah jam gua duduk di luar pagar rumah mail, 
tiba-tiba, kakak mail keluar buang sampah dengan seluar pendek ketat dan baju singlet putih.. kakak mail menegur gua dan memberitahu 
mail xde kat rumah, dia pergi bangi.. gua hanya mengangguk dan memberitahu mail suruh gua datang tunggu di rumah.. 
kakak mail mengangguk.. kakak menjemput gua masuk.. "kat luar panas.. kat dalam boleh minum air".. 
kate kakak mail sambil tersenyum.. gua hanya pandang dia dan tersenyum.. dalam pemikiran gua, 
kakak ni nak bagi gua air dia ke?? hehehehe.. gua tergelak kecil sambil berjalan masuk ke rumah mail..

sampai di dalam rumah, kakak mail menjemput gua duduk dan minta gua tunggu sebentar, nanti dia hidangkan air.. 
gua pun duduklah kat sofa.. agak lama gak kakak mail di dapur.. gua rasa boring.. gua terpandang satu buku di atas meja yang terbuka.. 
gua ambil buku tu dan gua belek-belek buku tu.. tajuk buku tu, permata yang hilang.. tau buku ni tak? hahaha
 gua selak-selak setiap muka surat buku tu sehinggalah gua terjumpa satu tajuk yang berkaitan dengan posisi seks.. 
gua baca bab tu.. tengah-tengah gua syok membaca buku tu, tiba-tiba kakak mail datang tegur gua.. 
"ha.. tu dah tegak dah tu, camne nak kendurkan tu??".. gua terperanjat dan terus tutup buku tu.. 
gua pun x sedar batang gua tegak terpacak mengeras masa baca buku tu.. kakak mail bawa air oren sejuk untuk gua.. 
gua minta maaf kat kakak sebab baca buku tu tanpa minta izin.. kakak mail ketawa.. gua pun tersenyum pelik.. 
"napa kakak ketawa pulak??" kakak mail masih ketawa.. dia cakap, " xkan baru baca buku dah tegak macam tiang?? besar pulak tu.. 
sampai timbul kat seluar..".. gua hanya diam dan tertunduk malu.. gua pakai boxer yg jenis longgar je. tiba akak mail bersuara, 
"boleh akak tengok azri punya?? akak tengok kote azri cam besar je.. boleh x akak nak tengok?? " gua terdiam x tau nak cakap ape..
slalunye gua jenis on je. kt ofis pun memanjang je kote gua terpacak. tpi ngan kakak mail ni gua ase cam segan sket. tak tau nape..

kakak mail bangun duduk kat sebelah gua.. gua terhidu wangian tubuh kakak mail yang menggoda jiwa gua.. x pasal-pasal adik gua tegak semula 
dalam seluar.. kakak mail tersenyum dan berkate,
"EEHH.. baru duduk kat sebelah, dah tegak semula?? belum pegang lagi ni.. " gua terdiam x tau nak buat ape.. 
kakak mail tanpa segan silu maraba batang gua.. " besar batang azri ni.. mesti sedap ni.." gua mengangguk dan tersenyum.. 
kakak mail menyuruh gua bangun berdiri di depannya.. kakak mail buka seluar gua dan melondehkannya kebawah.. 
Nah!! terselahlah batang kote gua yang dah tegak terpacak kat depan kakak mai.. kakak mail menggosok-menggosok batang gua sambil berkate, 
"besar juga batang azri ye.. akak suka orang batang besar ni.. akak nak hisab boleh x??".. gua hanya mengganguk tanda setuju.. 
sape yang nak menolak kalau perempuan cantik nak hisab batang kite.. betul x?? hehehe.. kakak mail menghisab kote gua perlahan-lahan.. 
perlahan-lahan kakak mengerakkan kepalanya kedepan ke belakang.. mulut kakak mail terasa panas.. gua mengeliat kesedapan.. 
sesekali dia menjilat kepala kote gua yang membesar seperti cendawan busut.. yang paling gua rasa sedap bila kakak mail 
menghisab buah kote gua dan menjilat bawah buah kote gua.. perrrrgggg.. sedap betul gua rasa.. 
lama gak kakak mail hisab batang gua.. sampai lenguh lah gua berdiri.. dah macam orang makan 
aiskrim pun ade gua tengok akak mail hisab batang gua.. kesedapan tu, x dapat gua nak bayang kan.. makin lama, 
cara kak mail hisab makin rakus.. makin laju kepala dia bergerak menghisab batang gua.. 
gua rasa semakin mengilu dan rasa seperti nak terpancut.. 
" kak, saya dah nak terpancut ni".. akak seperti x menghiraukan kate2 gua, 
sebaliknya dia makin melajukan pergerakkan kepalanya menghisab batang gua.. gua dah x tertahan.. 
gua lepaskan juga air mani gua dalam mulut kakak mail.. kakak mail menelan kesemua air mani gua.. macam nak jatuh terduduk gua rasa.. 
rasa puas gile.. kakak tersenyum melihat gua.." puas x dah pancut??".. gua senyum mengangguk.. 
kakak mail memberitahu gua, batang gua besar, panjang, kuat dan tahan lama.. x macam batang pakwe dia.. 
kecik, pendek dan cepat pancut.. baru hisab xsampai 5 minit, dah pancut.. gua tersenyum bangga..

gua duduk melutut depan kakak mail.. perlahan-lahan, gua cuba meraba tetek kakak mail yang besar, montok dan mantap yang membonjol 
di sebalik baju dia.. kakak mail hanya diam dan tersenyum melihat gelagat gua.. gua ramas perlahan-lahan tetek kakak mail.. 
sekejap je batang gua dah tegak semula.. dengan lembut kakak memegang batang gua dan menggosoknya pelahan-lahan.. 
gua cuba menbuka baju kakak mail.. perrggg.. macam buah betik muda.. besar, tegang, mantap dan montok.. gua ramas-ramas tetek kakak mail.. 
gua tengok puting dia dan semakin menegang keras.. kakak mail menolak kepala gua ke teteknya.. gua jilat keliling tetek dia kiri dan kanan.. 
selepas itu, gua baringkan kakak mail di atas sofa.. gua hisab tetek kakak mail dengan rakus.. gua gigit-gigit manja puting dia.. 
""aaarrrrggggghhhhh!!!"" kakak mail terjerit kecil.. gua bangun dan menanggalkan seluar pendek ketat kakak mail.. 
kakak mail dah terlanjang bulat di depan gua.. sekujur tubuh yang seksi, gebu dan cantik yang gua idam-idamkan selamani dah ade di depan gua.. 
gua membuka baju gua.. dengan perlahan-lahan gua menindih kakak mail dan mencium mulutnya.. kakak mail menyambut ciuman gua dengan lemah lembut..

kami bermain lidah.. gua menghisab lidah dan bibir kakak mail.. dari bibir, gua tukar mencium pipinya dan terus turun mencium leher kakak mail.. 
gua gigit dan cuba hisab-hisab di leher kakak mail.. tiba-tiba kakak bersuara, "azri.. jangan buat love bit.. nanti kantoi pulak.." 
gua hanya diam dan terus menjilat leher kakak mail.. gua turun mencium dada dan terus menghisab tetek kakak.. 
gua hisab dan gigit-gigit tetek kakak mail puas2.. merah2 lah sekeliling tetek dia.. dah puas hisab tetek kakak mail, 
gua jilat perut dia dan terus turun ke celah kelengkang dia.. kakak mail membuka luas-luas kelengkangnya.. gua cuba gentel-gentel biji kakak mail.. 
"aaaarrrggghhhh.. sedap azri.."" gua tersenyum.. gua turunkan muka gua ke pantat kakak mail dan terus menjilat puas-puas.. 
akak mail mengerang kesedapan.. gua masukkan jari gua dalam lubang pantat kakak mail dan menggosok-gosok sambil mencari G-Spot dia.. 
cara ni sebenarnya gua memang pro.. hehehe.. sambil-sambil tu, gua menghisab dan menjilat biji dia.. 
"aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!! sedapnya azri.. sedap sangat.. aarrrgghhh... aarrgghhh... " 
akak mail mengerang kesedapan.. gua pun ape lagi, makin rakuslah menghisab biji dia dan menjolok-jolokkan jari gua dalam pussy dia.. 
akak mail menjerit semakin kuat.."aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh!!!!... 
aaaaaaarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh!!!!!......" akak mail meramas2 kepala gua sampai gua rasa cam nak tercabut je kulit kepala gua.. 
gua x hiraukan jeritan kak mail.. gua jilat puas-puas sambil jari gua masih lagi menjolok pussy dia.. 
gua dapat rasakan nafas kakak mail makin laju dan makin kencang.. "azri.. akak x tahan dah ni.. akak x boleh tahan.. rasa nak terkeluar ni.." 
gua maikn rakus menjilat biji dia.. tiba-tiba akak mail menjerit.."aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhh!!".. 
meleleh kuar air kepuasan dia.. basah lencun muka gua.. gua tersenyum tengok kakak mail.. matanya kuyu.. dia terkulai kepuasan.. 
tapi batang gua masih tegak..

gua kangkangkan lagi kakak mail, perlahan-lahan gua masukkan batang gua dalam pantat kakak mail.. "aaarrrrrgggghhhh!!!.. sakit azri.. 
besar sangat ko punya.. perlahan-lahan azri..".. gua tersenyum.. gua tolak perlahan-lahan batang gua masuk sedikit demi sedikit kedalam 
lubang pussy kakak mail.. ketat gile.. macam orang x pernah buat.. bila dah masuk setengah batang gua, gua terus tujah kuat 
masukkan habis batang kote gua dalam lubang pussy yang sempit tu.. "aaaarrrrrggggghhhhh!!!... 
akak mail menjerit kesakitan.. gua releks dulu sambil mencium mulut dan leher kakak mail.. 
nafas kakak mail dah mula turun naik.."cepatlah azri.. enjutlah.. akak x sabar nak rasa kehebatan batang zain..".. gua tersenyum.. 
gua goyang perlahan-lahan bontot gua.. "aaarrrrrgggghhhh.. sedap azri.. batang azri memang sedap.. lagi azri.. laju lagi azri..".. 
gua pun malajukan dayungan gua sambil mencium leher dan mulut kakak mail.. "aaarrrrrgggghhh... aaaarrrrggghhh... aaaarrrgggghhhh.. 
sedapnya azri.. akak x tahan.. nak terkuar lagi ni... aaaaaaaarrrrrrrgggghhhh!!!!.. 
akak mail klimak sekali lagi.. gua masih teruskan dayungan gua.. bila rasa penat, gua bangunkan kakak dalam posisi duduk di atas riba gua.. 
dengan cara ni, akak mail mengerang lebih kuat.. gua hisap tetek kakak mail sambil gua membantu dia mengenjutkan punggungnya.. 
"aaaaarrrrrgggghhh.. aaarrrggghhhh... aaarrrgggghhhh.. sedap azri.. sedapnya batang azri.. " gua goyangkan laju2 pungung 
gua dan punggung akak mail.. akak mail mengerang semakin kuat.. aaaaarrrrgggghhhh... lagi azri.. lagi... laju lagi..." .. 
mendengar kate2 tu, gua terus membaringkan semula kakak mail dan menggoyangkan laju-laju punggung gua.. akak mail menjerit kuat.. 
"aaaaaarrrrgggghhhh... sedapnya azri.., pancut dalam ye azri.. jangan tarik kuar..".. akak cam tau je gua dah rasa cam nak terpancut.. 
gua lajukan lagi dayungan gua.. akak mail menjerit lagi.. "aaazzzzriiiii!!!akak nak kuar lagi.. laju lagi azri.."" gua pun menjawab.. " 
saya pun rasa nak pancut kak..".."pancut dalam azri.. akak dah nak terkuar ni.. aaarrrrrhhhgggggg!!!.." 
akak mail klimaks sekali lagi.. xlama lepas tu pun gua klimaks.. banyak gak air mani gua tumpah dalam pantat kakak mail.. 
gua jatuh terlentok atas dada kakak.. "terima kasih ye azri.. kakak puas sangat.. batang azri besar, panjang, kuat.. memang best.. 
akak puas.. x pernah rasa puas camni masa main dengan pakwe akak.. nanti ade masa kita main lagi.. k.. jom bangun mandi sebelum mail balik.. 
kami mandi sama.. masa mandi, gua hisab puas-puas tetek kakak mail..

setengah jam selepas kami siap mandi, mail pun sampai kat rumah.. ade juga mail tegur, "napa basah sofa ni kak??".. gua jawab, 
" aku tertumpahkan air tadi.. nak ambik majalah bawah meja, tersinggul jag air.. tertumpah kene kat atas sofa..".. 
mail menganguk dan tersenyum.. gua dan kakak hanya tersenyum.. sejak dari itu, gua selalu juga jumpa kakak mail di hotel tempat kakak mail bekerja.. 
orang check out, gua n kakak mail pulak tukang sambung checkin free.. hehehehehe... komen n like banyak2 okay! :)

http://www.semalamguatertidur.blogspot.com/
Reactions:

1 comments:

zack ikmal said...

ala cerita copy punya

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management